FIRMAIDENTITET
For at et logo design virkelig skal brænde igennem, skal der tages stilling til den samlede grafiske identitet og hvilke grafiske elementer designet af firma-profilen skal bestå af:
- Hvilken skrifttype der skal bruges?
- Hvilken farve paletter bør anvendes i identitet?
- Hvad skal billederne signalere?
- Hvor og hvordan kan et logo bruges på forskellige elementer?
Men at ændre den visuelle identitet er ofte en meget følsom proces. Der er mange meninger og følelser, der er forbundet med ændre et gammelt udtryk til et nyt. Som det første vil jeg opfordre jer til at se på om identiteten er i tråd med de ambitioner, I ønsker. Hvis ikke, så lad mig hjælpe jer med at finde retningen for fremtiden med visuelle effekter, som er langt mere effektive end andre former for kommunikation.
I vil hurtigt få skabt:
- Genkendelse
- Merværdi i markedet
- Konkurrencefordel
- Omsætning
Bonnesen Design skaber en stærk grafisk identitet, der understøtter helheden i jeres forretning gennem en målrettet strategi for udformningen og anvendelsen af jeres grafiske identitet. Jeg udarbejder tre skitse-forslag til logo/symbol med udgangspunkt i din/jeres målgruppe og virksomhedens ønsker og præferencer – og implementerer logo, skrifttyper, billeder m.m. på jeres øvrigemarkedsføring materialer – alt efter, hvad der er relevant for jeres virksomhed.
Pris fra kr. 16.200 ex. moms